Tervise toetamine toiduga

Hiljutised lisatud artiklid

Seleen ja teatud vererõhuravimid mõjutavad koroonaviirusnakkuse kulgu

Seleen on oluline antioksüdant ja on leitud, et selle puuduse korral võivad näiteks leebed ja suhteliselt healoomulised gripiviirused väga patogeenseteks…

Loe edasi

Kuidas süüa viiruste perioodil

Näeme, kuidas inimesed otsivad immuunsuse tugevdamiseks abi supertoitude või erinevate tablettide manustamisest, kuid tegelikult pole olemas ühtegi supertoitu või vitamiini, mis aitaks üksinda kaitsta viiruste eest. Tervena püsimiseks on oluline terviklik lähenemine toitumisele.

Loe edasi

Toidu- ja toitained, mille tarbimine mõjutab immuunsust

Parim kaitse (viirus)infektsioonide ärahoidmiseks on küll hügieen, aga haigustele vastuvõtlikkus sõltub teatud määral ka toitainetest, mida toiduga saame. Kahjuks pole olemas ühtegi imetoitu, mille tarbimine meid tervena hoiaks. Küll aga seonduvad paljud toitained immuunsüsteemi normaalse funktsioneerimisega. Immuunsüsteemi optimaalne toimimine kaitseb meid haiguste eest ning aitab nendega paremini toime tulla.

See sisu on nähtav ainult liitunud kasutajatele.
Logi sisse Liitu
Loe edasi

Immuunsuse toetamine toitumisega

Mida saame immuunsüsteemi toetamiseks teha? Anname immuunrakkudele toitu! Oluline on toituda mitmekesiselt ja teha tervislikumaid valikuid, et tagada immuunsüsteemile vajalik kvaliteettoit.

Loe edasi

Väsimus ja kevadväsimus

Minu kui toitumisspetsialisti jaoks on väsimus märk toitainetepuudusest või mingist tasakaalutusest kehas. Kogemus näitab, et menüüd tervislikuks, toitaineterikkaks ning tasakaalustatuks muutes kaovad nii energiapuudus, väsimus kui meeleolumuutused.

Loe edasi