Koolituste tellimine
Meilt on võimalik tellida koolitusi oma töökohale. Õppepäeva pikkus on 6-8 tundi, hind sõltub osalejate arvust ja koolituskoha kaugusest, toitumisalaste kursuste puhul ka valmistatavate toitude hulgast. Võimalik on tellida ka lühemaajalisi koolitusi ning loenguid. Rohkem infot ja koolituste tellimine silvia@tervisekool.ee.
Tervisekoolis töötavad oma ala spetsialistid, kes võiksid tulla koolitama allpool loetletud teemadel.
TERVISLIKU TOITUMISE TEEMADEL:
- Tervisliku toitumise põhimõtted
- Töötajate tervis, südame-veresoonkonnahaiguste jm tervisehäirete ennetamine
- Kaalu langetamine ja parem tervis
- Vaimne tervis ja toitumine
- Mälu ja õppimisvõime
- Depressioon ja toitumine
- Vähi ärahoidmine toitumise abil
- Toidurasvad ja nende mõju südame-veresoonkonna tervisele
- Taimetoitlus kui tervislik toitumisviis
- Toitumine psüühikahäirete korral
- Toitumine ja südame-veresoonkonna tervis
- Toitumine ja luude-liigeste tervis
- Toitumine raseduse ajal
- Eakate toitumine
- Laste toitumine
- Isud – millest need tekivad? Kuidas isudega toime tulla?
PSÜHHOLOOGILISTEL & ENESEABI TEEMADEL:
- Enesekehtestamine
- Töötajate läbipõlemise ennetamine ja tagasipööramine
- „Raske klient“ ja temaga toimetulek
- „Raske õpilane“ koolis
- Psüühiline enesekaitse
- Kliendinõustamise alused
- Terapeutiline suhtlemine, tehnikate praktiseerimine
- Parem vaimne tervis
- Depressioon ja selle võitmine
- Ärvushäire äratundmine ning toimetulek ärevusega
- Teismelisega suhtlemine
- Stressivaba suhtlemine
- Eneseabi ja stressivaba kliendisuhtlus
- Mänguteraapia põhimõtete kasutamine – kuidas jõuda lapseni ja aidata tal oma probleeme lahendada?
- Tähelepanuhäirega ning hüperaktiivne laps
MEESKONNATÖÖ TEEMADEL:
- Meeskonnatöö hindamine ja parandamine
- Meeskonnatöö treeningud
Meeskonnatöö treeningu kirjeldus
Õppepäevadel omandatakse praktilised suhtlemisoskused, mis aitavad meeskonnaliikmetel igapäevaelus omavahel pingevabalt suhelda ning lahendada konflikte rahumeelselt ja konstruktiivselt.
Oluline on, et iga meeskonnaliige mõistaks meeskonnas toimuvat ja tunneks vastutust ühise koostöö kvaliteedi eest. Stressirohketes olukordades õpitakse suhtlema viisil, mis toetab ja tugevdab, mitte lõhub ega kahjusta.
Kursuse käigus töötatakse ühiselt välja meeskonnasuhtluse ja klienditeeninduse põhimõtted, millega kõik osalejad nõustuvad.
Juhtidele koostatakse põhjalik juhendmaterjal, mis toetab neid meeskonna siseste protsesside mõistmisel ja tõhusal juhtimisel.