Südame-veresoonkonna tervis

Hiljutised lisatud artiklid

Kolesteroolitaseme langetamine toitumise abil

Erinevate toiduainete tervendava mõju üle võib vaielda ja tavaliselt jäädaksegi vaidlema, sest iga üksiku toiduaine toime sõltub ju alati üldisest taustmenüüst. Kui ebatervislikku menüüd rikastada üheainsa tervisliku toiduainega, võib ka see südame-veresoonkonnale hästi mõjuda, kuid kogu menüüd muutes saame tunduvalt paremad tulemused.

See sisu on nähtav ainult liitunud kasutajatele.
Logi sisse Liitu
Loe edasi

Mitme näoga kolesterool

Tänapäeva elutarkus seostab sõna kolesterool negatiivse mõjuga tervisele ja tihti portreteeritakse kolesterooli kui pahandusetegijat. Oleks nagu parem, kui teda toiduga ei saaks ja kui organism sünteesiks vähem. Tegelikult on kolesterool vahane, rasvataoline aine, millel on organismis täita mitmeid väga olulisi ülesandeid.

See sisu on nähtav ainult liitunud kasutajatele.
Logi sisse Liitu
Loe edasi

KOLESTEROOL – kas ohtlik või vajalik ühend?

Kolesteroolil on tähtis roll rakumebraanide optimaalse jäikuse säilitamisel. Membraan peab olema piisavalt viskoosne ja läbilaskev, et võimaldada rakule toitainete läbipääsu, kuid samas piisavalt jäik, et rakku kaitsta. Kolesterool väldib rakumembraanide muutumist liiga viskoosseks ja läbilaskvaks, kindlustades sel viisil nende terviklikkuse. 

Loe edasi

Kolesterool ja toidulisandid

Parim viis optimaalse kolesteroolitaseme hoidmiseks on kahtlemata tervislik toitumine. Kui aga toitumise korrigeerimine liiga kõrget kolestroolitaset piisavalt efektiivselt ei langeta, võib vaadata ka looduse apteegi poole ja otsida abi toidulisanditest. Millest konkreetselt võiks kolesterooliprobleemide puhul abi olla?

See sisu on nähtav ainult liitunud kasutajatele.
Logi sisse Liitu
Loe edasi