Sport ja toitumine

Vt liikumissoovitusi Eesti Toitumis- ja Liikumissoovitused. 

Tervisesportlase toitumise põhimõtted. Toitumisnõustaja ja personaaltreener Monica Lauri

Kreatiin vähendab lihaste kadu ja kahheksiat, artikli tõlge. 
Sakkas GK, Schambelan M, Mulligan K. Can the use of creatine supplementation attenuate muscle loss in cachexia and wasting? Current opinion in clinical nutrition and metabolic care. 2009;12(6):623-627. 

Liikudes saledaks (kaalulangetaja sportimine), Siret Saarsalu, saab lugeda ajakiri Toitumisteraapia nr.13

Karastus-, energia- ja spordijoogid, Siret Saarsalu, ajakiri Toitumisteraapia nr. 9

Liigeseprobleemid ja füüsiline aktiivsus, Siret Saarsalu, saab lugeda ajakirjast Toitumisteraapia nr. 11

Noorspotlaste toitumine, Siret Saarsalu, uus raamat "Laste toitumine ja tervis", Pegasus ja Tervisekool, 2016

Eesti turul olevad valgupulbrid, Kairi Saar, lõputöö

Toidulisandid sportimise toetamiseks harrastusportlastele. Riinu Rätsep, lõputöö

Kas taimetoitlus sobib sportlastele? Siret Saarsalu, artikkel ajakirjast Toituimisteraapia nr. 10 "Taimetoit"