Kaalugrupp ja töötoad


Tallinnas viib kaalugruppi läbi "Tervise Maitsed" meeskond koosseisus Laivi Mesikäpp ja Eva-Liisa Kaaristo, loe grupi kohta siit.

Tartus viib kaalugruppi läbi Triin Muiste firmast "Triinu toidumaailm", loe Triinu grupi kohta siit.

Maire Vesingi gluteeni- ja piimavaba toitumise töötubade kohta rohkem infot siit.


Tervisekooli ja ETTA Terviseteadja kaalugrupp

Tervsikooli poolt uuendatud sisu ja materjalidega 2016. aasta sügisest alates.

Kindel ja püsiv kaalulangus, 
maitsev ja tervislik toitumine kogu eluks! 

Oled proovinud erinevaid dieete, kuid kõht jääb tühjaks ja püsivat abi kaalu hoidmisel pole? Teadusuuringutega on veenvalt tõestatud, et vere glükoositaseme ühtlasena hoidmine on kaalu langetamisel kõige olulisem. Madalakaloraažilised dieedid aeglustavad ainevahetust ning kaotatud kilod tulevad bumerangina tagasi. Meie kaalugrupis õpitakse sööma tervislikult, maitsvalt ja mitmekesiselt.

Kohtutakse kümnel õhtul, üks kord nädalas. Valmistatakse koos sööke, igaüks saab kaasa Tervisekooliga koostöös uuendatud loengumaterjalid ja kümne nädala menüü.

Teemad:
Tervisliku toitumise alused, tervislikud valikud, menüüd. Millest kaal sõltub?
Müüdid tervisliku toitumise ning kaalu langetamise kohta. Mis hoiab kaalu kinni?
Toidu GK ehk glükeemiline koormus, õige toiduvaliku põhimõtted.
Head ja halvad rasvad toidus: lihad, õlid, pähklid, seemned.
Kuidas on seotud toit ja emotsioonid, kehakaal ja tunded?
Toidutalumatus ja selle seos tervise ning kehakaaluga.
Joogid ja toidulisandid.
Vajalikud teadmised valkude kohta – liha, muna, kaunvili ja soja.
Tervislikud toiduvalmistamise viisid. Füüsilise koormuse olulisus, erinevad võimalused kergeks treeninguks.
Tervislik magusanälja kustutamine, rafineeritud suhkru alternatiivid.

Kursustel saadav info on lihtne ja selge ning koheselt rakendatav.

Kursus kohtub kümnel korral, 2 tundi korraga.

Grupi liikmeks võib tulla igaüks, kellel on soovi oma toitumine tervislikuks muuta ja seejuures kehakaalu kas säilitada või langetada.